گفتگوی «اردوغان» و رییس امارات درباره تجاوز صهیونیست‌ها به ایران
  • 27 خرداد 1404
  • شناسه : 82712
    بازدید 60
    5

    رئیس‌جمهور ترکیه و رئیس امارات پیرامون تجاوز رژیم صهیونیستی به ایران به صورت تلفنی رایزنی کردند.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه و محمد بن زاید آل نهیان، رئیس امارات پیرامون تجاوز رژیم صهیونیستی به ایران، مناسبات دوجانبه و مسائل منطقه‌ای به صورت تلفنی رایزنی کردند.

    بنا بر اعلام مرکز ارتباطات ریاست جمهوری ترکیه، اردوغان در این تماس تلفنی با تاکید بر اینکه مارپیچ خشونتی که با حملات اسرائیل به ایران آغاز شده، امنیت منطقه را در معرض خطر قرار می‌دهد، گفت: منطقه توان تحمل یک جنگ جدید را ندارد و ما برای پایان دادن به درگیری‌ها از مسیر گفتگو و دیپلماسی تلاش می‌کنیم.

    رجب طیب اردوغان با تاکید بر اینکه راه‌حل اختلافات هسته‌ای با ایران بازگشت به میز مذاکره است، تصریح کرد که وضعیت فعلی نباید نوار غزه را تحت الشعاع قرار دهد، در غیر این صورت کرانه باختری و قدس شرقی نیز می‌توانند با تهدید اشغال مواجه شوند.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    پانزده − دو =