واکنش شدیداللحن « عون و سلام» به حملات رژیم صهیونیستی به لبنان
  • 6 تیر 1404
  • شناسه : 85073
    بازدید 44
    5

    رئیس جمهور و نخست وزیر لبنان به شدت حملات رژیم صهیونیستی به نبطیه را محکوم کردند.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، جوزف عون رئیس جمهور لبنان با اشاره به تداوم نقض آتش بس از سوی رژیم صهیونیستی و حملات آن به نبطیه و اقلیم التفاح و هدف قرار دادن غیرنظامیان گفت: تداوم نقض حاکمیت لبنان از سوی اسرائیل محکوم است.

    وی افزود: اسرائیل همچنان قطعنامه‌ها و درخواست‌های منطقه‌ای و بین المللی برای توقف خشونت و تشدید تنش در منطقه را نادیده می‌گیرد و این حرکت مؤثر جامعه جهانی برای توقف این حملات را می‌طلبد که در خدمت تلاش‌های انجام شده در زمینه تثبیت ثبات در لبنان و کشورهای منطقه نیست.

    از سوی دیگر نواف سلام نخست وزیر لبنان نیز گفت: به شدت حملات اسرائیل به حومه نبطیه را محکوم می‌کنم. این حملات نقض آشکار حاکمیت لبنان و آتش بس است.

    نخست وزیر لبنان همچنین افزود: این حملات تهدیدی برای ثبات است.

    گفتنی است که ساعاتی قبل رژیم صهیونیستی به شدت مناطقی از جنوب لبنان را بمباران کرد.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    16 − 4 =