حزب الله لبنان: ایران از جنگ منسجم تر و پیروز خارج شد
  • 6 تیر 1404
  • شناسه : 85078
    بازدید 47
    6

    رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان با اشاره به شکست رژیم صهیونیستی و آمریکا در جنگ علیه ایران گفت: ایران ثابت کرد که قدرت منطقه ای است و بزرگتر از آن است که شکست بخورد و تسلیم شود.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، شیخ علی دعموش رئیس شورای اجرایی حزب الله گفت: دشمنان ایران شکست خوردند و نتوانستند که برنامه هسته ای و موشکی ایران را تعطیل کنند. آنها نتوانستند تزلزلی در نظام ایران ایجاد کنند و در تسلیم ایران ناکام ماندند.

    وی افزود: ایران با ایستادگی، ثبات و توان موشکی خود از جنگ منسجم تر و پیروز خارج شد.

    دعموش گفت: همه تلاشهای آمریکا و اسرائیل برای پنهان نگه داشتن حقایق و بزرگنمایی درباره دستاوردها و سانسور نتایج واقعی حمله هرگز پیروزی ایران را خدشه دار نخواهد کرد و بر شکست آمریکا و اسرائیل در این جنگ سرپوش نخواهد گذاشت.

    رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان بیان کرد: ایران ثابت کرد که قدرت منطقه ای است و بزرگتر از آن است که شکست بخورد و تسلیم شود.

    وی افزود: ایران به رهبری امام خامنه ای کشور شرافتمدان و شجاعان است که زیر بار خواست طاغوت و مستکبران نخواهد رفت. پیروزی ایران در این جنگ به مثابه پیروزی برای مساله فلسطین و همه جنبش های مقاومت در منطقه است.

    وی تصریح کرد: آمریکا و اسرائیل و متحدان غربی آن باید بدانند که غرور و برترجویی و تجاوزهای آنها به پیروزی پروژه آنها ختم نمی شود بلکه روحیه مقاومت را نزد ملتهای منطقه بیش از پیش تقویت می کند.

    دعموش تاکید کرد: برخی در لبنان امید داشتند که حمله صهیونیستی-آمریکایی به جمهوری اسلامی به شکست ایران منجر شد و نتایج آن در لبنان آشکار شود. این افراد باید از گذشته درس عبرت بگیرند و به توهمات دل نبندند.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    16 + چهار =