«ایهود باراک»: هیچ چیزی مهم‌تر از سرنگون کردن کابینه نتانیاهو نیست
  • 9 تیر 1404
  • شناسه : 87011
    بازدید 30
    7

    نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی بر ضرورت سرنگون کردن کابینه نتانیاهو تاکید کرد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، ایهود باراک نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی تاکید کرد که براندازی کابینه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر کنونی این رژیم تبدیل به یک امر لازم شده است.

    وی افزود: هیچ چیزی مهم‌تر از افزایش تلاش‌ها برای براندازی بدترین کابینه اسرائیل نیست.

    باراک همچنین اذعان کرد که پایان دادن به جنگ غزه بسیار مهم است.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    یک × 4 =