رژیم صهیونیستی: درباره «بلندی‌های جولان» با هیچ کس مذاکره نمی‌کنیم!
  • 9 تیر 1404
  • شناسه : 87271
    بازدید 28
    5

    وزیر خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این رژیم «درباره سرنوشت بلندی‌های جولان سوریه با هیچ کس مذاکره نخواهد کرد.»

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «گدعون ساعر»، وزیرخارجه رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه از تمایل این رژیم برای گسترش توافقنامه آبراهام (توافقنامه‌های سازش موسوم به ابراهیم) و تقویت مسیر عادی‌سازی روابط با کشورهای عربی خبر داد.

    ساعر در کنفرانس خبری مشترک با وزیر خارجه اتریش گفت: اسرائیل به‌دنبال افزایش کشورهایی نظیر سوریه و لبنان به فرایند عادی سازی روابط است و این مسئله را را جزو ضروریات برای امنیت خود می‌داند.

    با وجود اشغال بخش‌های جدیدی از خاک سوریه پس از روی کار آمدن جولانی در رأس قدرت سوریه، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به نقل از سایت Ynet مدعی شد: امیدواریم روابط متوازن و خوبی با تمامی همسایگان خود داشته باشیم!

    ساعر گفت: اسرائیل در مورد بلندی‌های جولان در هیچ توافقنامه‌ای مذاکره نخواهد کرد.

    پیشتر وزیر خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود که این رژیم به برقراری روابط خوب با حاکمان جدید سوریه علاقمند است.

    «محمد جولانی»، سرکرده سابق گروه تروریستی تحریر الشام و حاکم کنونی سوریه نیز پیشتر بر وجود تماس‌های غیرمستقیم با رژیم صهیونیستی از طریق برخی از واسطه‌ها خبر داده بود.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    14 − 8 =