لندن: از آتش‌بس بین اسرائیل و ایران حمایت می‌کنیم
  • 9 تیر 1404
  • شناسه : 87514
    بازدید 29
    6

    وزیر دفاع انگلیس بدون محکوم کردن تجاوز آمریکا و صهیونیست‌ها به ایران ادعا کرد: ما از آتش‌بس بین اسرائیل و ایران حمایت خواهیم کرد!

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تلویزیون بلومبرگ، «جان هیلی» وزیر دفاع انگلیس امروز دوشنبه با طرح ادعایی مضحک با تکرار مواضع رژیم صهیونیستی و آمریکا در اتهام زنی به تهران مدعی شد: ایران نباید سلاح هسته‌ای داشته باشد!

    این مقام لندن بدون محکوم کردن تجاوز آمریکا و صهیونیست‌ها به ایران که با نقض ماده ۳۹ منشور ملل متحد انجام شد، در ادامه ادعا کرد: ما از آتش‌بس بین اسرائیل و ایران حمایت خواهیم کرد و امیدواریم که به آتش‌بس در غزه منجر شود.

    «جان هیلی» مدعی شد: ما در حال همکاری با متحدانمان در مسیر دیپلماتیک در مورد ایران هستیم.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    18 − چهار =