در دورههای قبل به دلیل حضور رئیسجمهور در ساختمان نهاد، رییسجمهور منتخب تا زمان تشکیل دولت جدید، به این ساختمانها نمیآمد و در مکانهای دیگری ملاقات و کارهای اجرایی و هماهنگی را انجام میداد.
اما هماکنون و به دلیل شرایط موجود، با هماهنگیهای صورت گرفته، مسعود پزشکیان در ساختمان قرمز مستقر شده و دیدارها و برنامههای اجرایی دولت_چهاردهم را در این محل انجام میدهد.










ثبت نظر