دبیرکل حزب الله لبنان: اسرائیل آتش‌بس را بیش از ۳۷۰۰ بار نقض کرده است
  • 11 تیر 1404
  • شناسه : 88998
    بازدید 55
    7

    دبیرکل حزب الله لبنان به بدعهدی رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود که این رژیم عهد شکن تاکنون از زمان برقراری آتش بس میان لبنان و تل آویو، بیش از هزاران بار این آتش بس را نقض کرده است.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه المیادین گزارش داد که شیخ نعیم قاسم، دبیرکل حزب‌الله لبنان روز دوشنبه در سخنانی تأکید کرد که رژیم صهیونیستی پس از توافق آتش‌بس، همچنان به رفتارهای تجاوزکارانه خود ادامه داده و تنها از زمان آغاز این توافق تاکنون، آن را بیش از ۳۷۰۰ بار نقض کرده است.

    وی در ادامه گفت: «ما قاطعانه به اسرائیل می‌گوئیم نه؛ در حالی که هم‌زمان در صدد حل و فصل امور داخلی خود نیز هستیم.

    شیخ قاسم همچنین تصریح کرد: «ما نه در برابر تهدیدها تسلیم می‌شویم و نه هرگز سلاح خود را به دشمن اسرائیلی واگذار خواهیم کرد.»

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    1 × دو =