تاکید رئیس جمهور اروگوئه بر پیشبرد همکاری با کشورهای آسیایی
  • 14 تیر 1404
  • شناسه : 90541
    بازدید 394
    7

    رئیس جمهور کشور اروگوئه در سخنانی بر لزوم پیشبرد همکاری‌های چند جانبه با کشورهای آسیایی تاکید کرد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سوبراژادوی اروگوئه، یاماندو اورسی، رئیس جمهور اروگوئه در بوئنوس آیرس در نشست با روسای جمهور کشورهای اتحادیه مرکوسور، گفت: اروگوئه خواهان دستیابی به توافقات تجاری با کشورهای آسیایی است، البته این موضوع به هیچ وجه به معنای فاصله گرفتن از بلوک منطقه ای مرکوسور نیست.

    یاماندو اورسی در شصت و ششمین نشست سران مرکوسور همچنین بر پیشبرد مذاکرات میان این بلوک اقتصادی با کره جنوبی و کانادا نیز تاکید کرد و گفت: اروگوئه مرکوسور را به عنوان یک سیاست کشوری و اصلی ترین بستر برای انسجام منطقه ای می داند.

    رئیس جمهور اروگوئه در بخشی از سخنرانی اش خاطرنشان کرد: در طول ریاست موقت آرژانتین بر مرکوسور، توافق‌ های گسترده و عمیقی در زمینه تجارت و همچنین در ارتباط با مقابله با جرائم سازمان‌ یافته، بلایای طبیعی و سیاست‌های مراقبتی به دست آمد.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    19 − هفت =