آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیستی اطراف نوار غزه به صدا درآمد
  • 15 تیر 1404
  • شناسه : 90776
    بازدید 48
    6

    منابع خبری اسرائیلی از به صدا درآمدن دوباره آژیر شلیک راکت و موشک در شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه خبر دادند.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره قطر، جبهه داخلی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در پی شلیک چند راکت از نوار غزه، آژیرهای هشدار در منطقه «نیرعام» در اطراف غزه به صدا درآمده است.

    از سوی دیگر، سرایا القدس، شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین، با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که در پاسخ به تجاوزات اخیر ارتش صهیونیستی، مواضع نیروها و تجهیزات دشمن در منطقه عبسان کبیره واقع در شرق خان یونس را با خمپاره هدف قرار داده است.

    فضای میدانی در نوار غزه همچنان متشنج است و تبادل آتش میان طرفین ادامه دارد.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    شانزده + یک =