پیام رئیس جمهور بولیوی پس از دیدار با «عراقچی»
  • 16 تیر 1404
  • شناسه : 91895
    بازدید 395
    7

    رئیس جمهور بولیوی پس از دیدار با «عراقچی» در پیامی اعلام کرد: در این دیدار درباره موضوعات مهم مربوط به همکاری‌های دوجانبه پیشرفت‌های قابل توجهی حاصل شد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر، «لوئیس آرسه کاتاکورا» رئیس جمهور بولیوی امروز دوشنبه پس از دیدار با وزیر خارجه کشورمان در برزیل در پیامی در ایکس نوشت: ما امروز در ریودوژانیرو در برزیل، جایی که در اجلاس بریکس شرکت کردیم، با سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه ایران، دیدار کردیم.

    رئیس جمهور بولیوی در این باره اضافه کرد: در این دیدار درباره موضوعات مهم مربوط به همکاری‌های دوجانبه پیشرفت‌های قابل توجهی حاصل شد.

    پیام رئیس جمهور بولیوی پس از دیدار با «عراقچی»

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    5 × پنج =