انگلیس از بازگشایی سفارتش در تهران خبر داد
  • 16 تیر 1404
  • شناسه : 91898
    بازدید 42
    5

    وزارت خارجه انگلیس اعلام کرد که سفارت این کشور در تهران بازگشایی شده است.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رویترز، وزارت خارجه انگلیس امروز دوشنبه از بازگشایی سفارت این کشور در تهران خبر داد.

    بر اساس اعلام این رسانه، دفتر وزیر خارجه انگلیس در این خصوص اعلام کرد که لندن سفارت خود در تهران را پس از تعطیلی موقت بازگشایی کرده است.

    خبرگزاری رویترز همچنین ساعاتی پیش اعلام کرده بود که وزارت امور خارجه سوئیس از بازگشایی سفارت خود در تهران پس از تعطیلی موقت از ۲۰ ژوئن گذشته به علت تجاوز رژیم صهیونیستی خبر داد.

    سفارت سوئیس در تهران که به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران نیز فعالیت می‌کند، ۲۰ ژوئن (۳۰ خرداد ۱۴۰۴) و در میانه تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی علیه ایران، به صورت موقت تعطیل شده بود.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    هشت + 11 =