تل‌آویو به دنبال اشغال نیمی از غزه و بیرون کردن ساکنان آن است
  • 22 تیر 1404
  • شناسه : 95260
    بازدید 37
    6

    یک منبع فلسطینی اعلام کرد که مذاکرات غیر مستقیم میان تل آویو و حماس در قطر رو به شکست است.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر، یک منبع فلسطینی در گفتگو با خبرگزاری فرانسه تاکید کرد که مذاکرات غیر مستقیم دوحه میان رژیم صهیونیستی و حماس به دلیل سنگ اندازی های تل آویو در خصوص عدم عقب نشینی کامل از نوار غزه با شکست رو به رو است.

    وی افزود، طرف صهیونیستی تاکید دارد که به جای عقب نشینی کامل از نوار غزه نظامیان خود را در این باریکه جا به جا کند.

    بر اساس نقشه‌ای که تل آویو ارائه داده، نظامیان صهیونیست در ۴۰ درصد از مساحت نوار غزه باقی می‌مانند و قصد دارند صدها هزار آواره را در بخش غربی رفح جمع کرده تا آنها را از نوار غزه بیرون کنند.

    جنبش حماس نیز این طرح رژیم صهیونیستی را رد و اعلام کرده که تل آویو به دنبال مشروع کردن اشغال نوار غزه است.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    شانزده − ده =