حزب دیگل هتوراه از کابینه نتانیاهو خارج شد
  • 23 تیر 1404
  • شناسه : 96479
    بازدید 44
    6

    حزب دیگل هتوراه که چهار عضو در پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) دارد، خروج خود از کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی را اعلام کرد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که حزب دیگل هتوراه (حریدی‌های اشکنازی) که چهار عضو در پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) دارد، خروج خود از کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی را اعلام کرد.

    یسرائیل هیوم گزارش داد که در پی بحران عدم تصویب قانون معافیت حریدی‌ها از انجام خدمت سربازی، حزب دیگل هتوراه از کابینه خارج شد.

    یسرائیل هیوم اعلام کرد که در وضعیت کنونی و بعد از خروج حزب دیگل هتوراه، تعداد اعضای ائتلاف حاکم به ۶۳ کاهش می‌یابد.

    همچنین اگر حزب «اگودات یسرائیل» تصمیم بگیرد که آن نیز از کابینه خارج شود، تعداد ائتلاف فقط به ۶۰ کرسی می‌رسد و به این معناست که نتانیاهو اکثریت تضمین شده در کنست را نخواهد داشت.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    2 − 2 =