واکنش آذری جهرمی به پیشنهاد نوشتن نامه به ایرانیان خارج از کشور
  • 24 تیر 1404
  • شناسه : 97097
    بازدید 85
    7

    آذری جهرمی به نامه پزشکیان به ایرانیان خارج کشور واکنش نشان داد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از انتخاب، آذری جهرمی، وزیر پیشین ارتباطات در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: نامه نوشتن به ایرانیان خارج از کشور، ایده‌ی خوبی است، اما اگر با ایرانیانی که در ایران زندگی می‌کنند، خوب و بهتر تا شود؛ خارجی‌هاشان بدون نامه هم حرف‌های ما را می‌پذیرند. این دومی اولویت بالاتر و مهم‌تری است.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    دو + سه =