اینترنت طبقاتی می‌شود یا آزاد؟ سخنگوی دولت پاسخ داد
  • 24 تیر 1404
  • شناسه : 97151
    بازدید 53
    7

    سخنگوی دولت درباره اینترنت طبقاتی توضیحاتی ارائه داد و گفت: اگر برای مثال خبرنگار نیاز به اینترنت آزادتری دارد باید به او داد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از انتخاب، فاطمه مهاجرانی، سخنگوی دولت در پاسخ به سوالی درباره راه اندازی کارزاری با عنوان “اینترنت طبقاتی”، خاطر نشان کرد: دولت با آزادی اینترنت موافق است، اما قبل از آن اگر برای مثال خبرنگار نیاز به اینترنت آزادتری دارد باید به او داد. امور را نمی‌توان معطل کرد تا مسائل حل شود. هرچند نگاه دولت دسترسی به اینترنت آزاد است.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    دو + 1 =