فواد ایزدی: ایران باید جنگ را ادامه می داد!
  • 24 تیر 1404
  • شناسه : 97359
    بازدید 61
    8

    کارشناس اصولگرا اعلام کرد: اگر ایران می‌توانست جنگ را ادامه دهد باید ادامه می‌داد 

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از انتخاب، ایزدی تصریح کرد: تصمیم به توقف حمله کار کارشناس نیست، بلکه کار سیاستگذار است. 

    یک فعال سیاسی اصولگرا می‌گوید تصمیم به توقف حمله در جنگ، تصمیم سیاستگذاران است.

     فواد ایزدی، چهره نزدیک به جلیلی گفت: به نظر من اگر ایران می‌توانست باید جنگ را ادامه می‌داد، اما نظر بنده چه ملاکی است؟ چون من که نمی‌دانم می‌توانستیم ادامه بدهیم یا خیر؟

    وی افزود: کار ما این نیست که در این مورد قطعی نظر بدهیم، کار ما این است که قبل از آنکه ترامپ و نتانیاهو بگویند، بگوییم آنها تیم هستند.

    ایزدی تصریح کرد: تصمیم به توقف حمله کار کارشناس نیست، بلکه کار سیاستگذار است.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    12 + هشت =