واشنگتن: انتظار داریم ایران آغازگر مذاکرات باشد؛ ترامپ عجله ندارد!
  • 26 تیر 1404
  • شناسه : 98296
    بازدید 43
    8

    سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با تکرار ادعای این کشور درباره تمایل به مذاکره با ایران، مدعی شد که واشنگتن انتظار دارد که تهران آغازگر مذاکرات باشد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فاکس نیوز، تَمی بروس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مدعی شد که دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور همچنان دیپلماسی را درباره ایران ترجیح می‌دهد و انتظار دارد که تهران آغازگر مذاکرات باشد.

    سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با اشاره به تجاوز آمریکا علیه ایران و حمله به تاسیسات هسته‌ای این کشور، مدعی شد: رئیس جمهور از ابتدا و پیش از اقدامی که مجبور به اتخاذ آن شدیم و پس از آن، نسبت به مذاکره ابراز تمایل کرد!

    وی ادعا کرد: او باور داشت و همچنان باور دارد که در این مسئله دیپلماسی کارساز است. ایران در این مقطع به روشنی گزینه‌های خود را می‌داند.

    دیپلمات آمریکایی افزود: رئیس جمهور گفته که توپ در زمین آنهاست و اینکه ما عجله‌ای نداریم اما کاملاً به مذاکره تمایل داریم و از ابتدا موضع ما همین بوده و این را نشان دادیم و ایرانی‌ها هم موضع ما را می‌دانند.

    وی مدعی شد: رئیس جمهور صبور است، دولت صبور است. او انتظار دارد که آنها مذاکرات را شروع کنند چون به سود آنهاست.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    2 × پنج =