ابتلای ۱۷۰۰۰ کودک در نوار غزه به سوء تغذیه شدید
  • 27 تیر 1404
  • شناسه : 99018
    بازدید 41
    6

    مدیر بیمارستان «الشفاء» غزه ضمن هشدار درباره کمبود تجهیزات پزشکی و تخت‌های بیمارستانی در نوار غزه، اعلام کرد که ۱۷ هزار کودک در این باریکه از سوء تغذیه شدید رنج می برند.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، مدیر بیمارستان الشفاء در نوار غزه هشدار داد که بیمارستان‌های این باریکه با صدها نفر از افرادی که از گرسنگی شدید، سوء تغذیه و علائم شدید قحطی رنج می‌برند، سر و کار دارند.

    مدیر بیمارستان الشفاء در ادامه مصاحبه با الجزیره افزود: در نوار غزه ۱۷۰۰۰ کودک از سوء تغذیه شدید رنج می‌برند.

    وی تصریح کرد: ما همچنین با بیمارانی که از استرس و از دست دادن حافظه ناشی از گرسنگی شدید رنج می‌برند، سر و کار داریم.

    مدیر بیمارستان الشفاء هشدار داد: ما تخت بیمارستانی یا داروی کافی برای تعداد زیادی از افرادی که از سوء تغذیه شدید رنج می‌برند، نداریم.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    12 + سه =