تأیید رسمی نفوذ ایران در اسرائیل از زبان وزیر اطلاعات
  • 27 تیر 1404
  • شناسه : 99237
    بازدید 55
    5

    وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران در اظهاراتی صریح از وجود نفوذ اطلاعاتی ایران در رژیم صهیونیستی خبر داد و تأکید کرد که «نفوذ» همواره در کشورها وجود داشته و خواهد داشت. او با اشاره به توانمندی‌های اطلاعاتی کشور گفت: همان‌طور که گاهی در ایران نفوذ رخ می‌دهد، ما نیز در رژیم صهیونیستی نفوذ داریم و این موضوع ادامه‌دار خواهد بود.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات در گفتگویی درباره دستاوردهای وزارت اطلاعات از نفوذ عوامل بیگانه در رده‌های بالا گفت: نفوذ همیشه در کشور بوده و باز هم خواهد بود همچنان که ما هم در کشورها و رژیم‌صهیونیستی نفوذ داریم.

    او در واکنش به اینکه وزارت اطلاعات به موردی از نفوذ در رده‌های بالا برخورد کرده است؟ افزود: آنچه در مورد نفوذ وجود دارد، دستگاه قضائی آن را اعلام می‌کند. هر موردی که نیروهای مسلح، فراجا، وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه اقدام می‌کنند، توسط قوه قضائیه به جزای خود می‌رسند. آنچه در اخبار و اطلاعات اعلام می‌شود، مستند است نه آنچه که احیاناً فکر می‌کنیم و آن را به صورت غیرواقعی روایت می‌کنند و یا اینکه خبر جعلی است.

    خطیب در پاسخ به اینکه آیا وزارت اطلاعات در جریان شناخت شکاف‌های نفوذ در رده‌های بالا به دستاوردی رسیده است؟ خاطرنشان کرد: دستاوردها اعلام می‌شوند.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    دو × 4 =