انفجار در مرکز پلیس لس‌آنجلس ۳ کشته برجای گذاشت
  • 27 تیر 1404
  • شناسه : 99241
    بازدید 55
    7

    در پی وقوع انفجار در یک مرکز پلیس در منطقه مونتری پارک ایالت لس‌آنجلس، سه افسر جان باختند. هنوز جزئیاتی درباره علت حادثه و عامل انفجار منتشر نشده است.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، رسانه‌ها از کشته شدن سه افسر بر اثر انفجار در یکی از مقرهای پلیس منطقه «مونتری پارک» ایالت لس‌آنجلس آمریکا خبر دادند.

    خبرگزاری رویترز اعلام کرد که سه افسر بر اثر انفجار در یک مرکز پلیس در منطقه «مونتری پارک» ایالت لس‌آنجلس آمریکا کشته شدند.

    شبکه ای بی سی هم اعلام کرد: سه افسر پلیس هنگام جابجایی مواد منفجره در یک مرکز آموزش پلیس در مونتری پارک لس آنجلس کشته شدند.

    این شبکه آمریکایی مدعی شد که ارزیابی‌های اولیه نشان می‌دهد که انفجار در مرکز آموزش پلیس لس آنجلس تصادفی بوده و عمدی نبوده است.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    دو × یک =