بلینکن: ایرانی‌ها تاسیسات بهتری خواهند ساخت
  • 28 تیر 1404
  • شناسه : 99774
    بازدید 53
    6

    بلینکن اعلام کرد: ایرانی‌ها تاسیسات بهتری خواهند ساخت و شرایط را سخت می کنند.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مشرق،کانال تلگرامی کمیته ضدجنگ و تحریم با انتشار ویدئویی به اظهارات آنتونی بلینکن درباره ایران پرداخت:

    آنچه ایرانیان از تجربه اخیرشان یاد گرفتند این بود که در مقایسه با کشورهایی که سلاح هسته‌ای ندارند، کشورهایی که سلاح هسته‌ای دارند احتمالا خیلی بهتر می‌توانند از خودشان محافظت کنند و از این حملات بیشتر در امان‌اند.

    نگرانی من این است که ایرانیان به همین نتیجه رسیده باشند.

    آنها تلاش خواهند کرد تا اینبار تاسیسات را بهتر بسازند و در نهایت ما با شرایط بدتری مواجه خواهیم بود…

     

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    پنج × سه =