دومین قرار شبانه «باغ فردوس» برپا می‌شود
  • 2 تیر 1405
  • شناسه : 198499
    بازدید 3
    0

    مردم، هنرمندان و ورزشکاران از پنجشنبه چهارم تیر در باغ فردوس تهران گرد هم می‌آیند تا در کنار یکدیگر، شب های متفاوتی را با محوریت ایران سپری کنند.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر، دومین قرار شبانه «باغ فردوس» با شعار «من ایرانم» از پنجشنبه چهارم تیر آغاز می‌شود و هر شب میزبان جمعی از هنرمندان، ورزشکاران و مردم خواهد بود.

    این رویداد فرهنگی و اجتماعی با هدف همدلی و همراهی اقشار مختلف جامعه برگزار می‌شود و برنامه‌های متنوعی هنری برای حاضران تدارک دیده شده است.

    دومین قرار شبانه «باغ فردوس» از چهارم تیر به مدت ۱۰ شب، هر شب ساعت ۲۰:۳۰ در باغ فردوس تهران برگزار می‌شود.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    نه − نه =