واکنش عجیب مدیرعامل تراکتور به محرومیت بیرانوند
  • 11 مرداد 1404
  • شناسه : 110042
    بازدید 62
    7

     مدیرعامل تراکتور هم به اعلام رسمی خبر محرومیت دروازه بان قرمز‌های تبریزی واکنش نشان داد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش اقتصاد آنلاین، پس از اعلام رسمی حکم محرومیت علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش تراکتور از سوی فدراسیون فوتبال، سعید مظفری زاده با انتشار پیامی در صفحه شخصی اش در فضای مجازی به این اتفاق واکنش نشان داد.

    مظفری زاده با انتشار تصویری از خودش در کنار علیرضا بیرانوند نوشت: تا آخر کنار هم تا جام دوم.

    واکنش سعید مظفری زاده مدیرعامل باشگاه تراکتور به محرومیت علیرضا بیرانوند را در زیر ببینید:

    واکنش عجیب مدیرعامل تراکتور به محرومیت بیرانوند

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    یک + سیزده =