بیرانوند قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرد
  • 30 خرداد 1403
  • شناسه : 6904
    بازدید 59
    2

    علیرضا بیرانوند به صورت یک‌طرفه قرارداد خود با پرسپولیس را فسخ کرد. بیرانوند دو روز پیش تمام طلب فصل جاری خود را از باشگاه دریافت کرد اما به دلیل اینکه مطالباتش دو فصل پیش او همچنان پابرجاست، قراردادش با سرخپوشان را فسخ کرده است. بیرانوند طبق بندی که در قراردادش داشت باید مطالبات خود را […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    علیرضا بیرانوند به صورت یک‌طرفه قرارداد خود با پرسپولیس را فسخ کرد. بیرانوند دو روز پیش تمام طلب فصل جاری خود را از باشگاه دریافت کرد اما به دلیل اینکه مطالباتش دو فصل پیش او همچنان پابرجاست، قراردادش با سرخپوشان را فسخ کرده است.

    بیرانوند طبق بندی که در قراردادش داشت باید مطالبات خود را تا 15 روز پس از اتمام مسابقات لیگ دریافت می‌کرد و براساس همین بند نیز قراردادش را فسخ کرد.

    بیرانوند سال گذشته نیز قراردادش را با پرسپولیس فسخ و با استقلال مذاکره کرده بود اما در نهایت در پرسپولیس ماندنی شد.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    دوازده − 9 =