معاون استاندار تهران:مقابله جدی با پسماندسوزی ضرورت دارد
  • 28 تیر 1404
  • شناسه : 100001
    بازدید 57
    9

    تهران- معاون استاندار تهران بر مقابله جدی با پسماندسوزی در این استان تاکید کرد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار مهر، سید کمال الدین میرجعفریان بعد از ظهر شنبه در شصت و سومین جلسه کارگروه مدیریت پسماند استان تهران که با هدف بررسی وضعیت اقدامات اجرایی دستگاه‌ها در خصوص تکالیف قانونی مدیریت پسماند برگزار شد، اظهار داشت: مدیریت پسماند از اولویت‌های اساسی استان است و ما نیازمند هماهنگی جدی و تلاش مضاعف تمامی دستگاه‌های عضو برای تحقق برنامه‌ها و تکالیف قانونی هستیم.

    وی گفت: عملکرد هر دستگاه باید به صورت شفاف گزارش شود و هیچ‌گونه اهمال یا تعلل در اجرای وظایف پذیرفته نیست.

    معاون استاندار تهران همچنین خواستار ارائه برنامه‌های کوتاه‌مدت و میان‌مدت توسط دستگاه‌های ذی‌ربط برای کاهش مشکلات موجود در حوزه جمع‌آوری، حمل و دفن اصولی پسماند شد.

    در بخش دیگری از این نشست، معاون عمرانی استانداری تهران با تأکید بر ضرورت مقابله جدی با پدیده پسماندسوزی در استان گفت: فرمانداران و بخشداران، ادارات کل جهاد کشاورزی و صنعت و معدن مکلفند به‌طور دقیق و مستمر تحت کنترل داشته باشند تا از هرگونه اقدام در زمینه سوزاندن پسماند، جلوگیری شود.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    6 + چهار =