یک تصادف در آق‌قلا ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • 28 تیر 1404
  • شناسه : 100003
    بازدید 56
    9

    آق قلا-مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: تصادف در محور آق‌قلا ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر، قاسم غریب آبادی اظهار کرد: عصر شنبه گزارشی مبنی بر تصادف دو دستگاه خودروی سواری پراید و یک دستگاه ام وی ام در جاده آق‌قلا به انبارالوم، سه راهی آقدگش از سوی اورژانس به هلال احمر استان اعلام شد.

    وی افزود: بلافاصله یک تیم از نجاتگران پایگاه آق قلا، با یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

    مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: نجاتگران با همکاری اورژانس اقدامات اولیه را انجام دادند و هر ۶ مصدومِ این حادثه را به مرکز درمانی منتقل کردند.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    پنج × یک =