کشف ۲۵ فقره سرقت سیم و کابل مخابراتی در خرم‌آباد
  • 28 تیر 1404
  • شناسه : 100024
    بازدید 61
    12

    خرم‌آباد – فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری سارق و کشف ۲۵ فقره سرقت سیم و کابل مخابراتی در خرم‌آباد خبر داد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر، سردار یحیی الهی در سخنانی، اظهار داشت: در پی اعلام سرقت سیم و کابل‌های مخابراتی در خرم‌آباد، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران این شهرستان قرار گرفت.

    وی با بیان اینکه مأموران کلانتری ۱۴ این شهرستان با اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری یک سارق دراین‌رابطه شدند، افزود: متهم در تحقیقات به ۲۵ فقره سرقت سیم و کابل مخابراتی در سطح شهرستان خرم‌آباد اعتراف کرده است.

    فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه سارق دستگیر شده همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شده است، گفت: پلیس با همکاری دستگاه قضائی با قاطعیت با سارقان برخورد قانونی خواهد کرد.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    8 + یازده =