عیادت رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از مصدومان واژگونی اتوبوس در کوار
  • 29 تیر 1404
  • شناسه : 100186
    بازدید 54
    7

    شیراز- رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس در محور فیروزآباد-کوار عیادت کرد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر، سید بصیر هاشمی با حضور در بیمارستان محمداسماعیل امتیاز و فوریت‌های جراحی شهید رجایی، از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس در محور فیروزآباد-کوار عیادت کرد.

    رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز ضمن عیادت از مصدومان، وضعیت بالینی آنها را بررسی و از نحوه ارائه خدمات درمانی نیز مطلع شد.

    هاشمی با ابراز تاسف از وقوع این حادثه گفت: متاسفانه سانحه واژگونی اتوبوس در محور فیروزآباد-کوار، منجر به مصدومیت و جان باختن جمعی از هم استانی‌ها شد که بلافاصله پس از وقوع این سانحه، مصدومان جهت ارایه خدمات درمانی ضروری به بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) کوار منتقل و سپس برای دریافت خدمات فوق تخصصی به بیمارستان های فیروزآباد، شهید رجایی و نمازی منتقل شدند.

    وی ادامه داد: در این سانحه متاسفانه ۲۲ نفر جان باختند و ۳۵ مصدوم به بیمارستان‌های فیروزآباد، شهید رجایی و نمازی شیراز منتقل شدند، از این تعداد، ۱۷ مصدوم در بیمارستان شهید رجایی، ۱۵ مصدوم در بیمارستان نمازی و ۳ مصدوم در بیمارستان فیروزآباد بستری هستند و تحت مراقبت‌های درمانی قرار دارند.

    رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به پیگیری های وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و استاندار فارس، از تلاش های کادر درمان استان، به ویژه پرسنل اورژانس و بیمارستان‌ ها قدردانی و تصریح کرد: کادر سلامت استان، از آمادگی بالایی برخوردار هستند و برای ارائه بهترین خدمات درمانی به مصدومان تلاش می کنند.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    4 × 4 =