واژگونی خودرو در محور گناوه به دیلم ۳ مصدوم داشت
  • 30 تیر 1404
  • شناسه : 100938
    بازدید 55
    8

    بوشهر- رئیس هلال‌احمر شهرستان گناوه گفت: واژگونی خودروی سمند سورن در محور گناوه به دیلم، سه مصدوم بر جای گذاشت.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار مهر، سیف اله غلامی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی گزارش مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات استان مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو سواری سمند سورن در محور گناوه به دیلم ۲ کیلومتری پایگاه بینک، بلافاصله تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات بینک به محل حادثه اعزام شد.

    رئیس هلال‌احمر شهرستان گناوه افزود: این حادثه سه مصدوم به همراه داشت.

    وی گفت: پس از ارزیابی صحنه و اقدامات پیش بیمارستانی، مصدومان حادثه توسط نجات گران هلال احمر و عوامل اورژانس به بیمارستان امیرالمومنین گناوه انتقال داده شدند.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    3 + شانزده =