افزایش دما ساعت کاری ادارات خراسان جنوبی را کاهش داد
  • 30 تیر 1404
  • شناسه : 101292
    بازدید 60
    9

    بیرجند- معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی گفت: ساعت کاری ادارات استان در پی افزایش دما، کاهش یافت.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، حسین موهبتی بیان کرد: در پی پیش‌بینی افزایش دمای هوا در روزهای پایانی هفته جاری و با هدف مدیریت بهینه مصرف انرژی، ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری کاهش یافت.

    به گفته وی بر این اساس، ساعت کاری کلیه دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های استان خراسان جنوبی در روزهای سه‌شنبه ۳۱ تیرماه و چهارشنبه ۱ مردادماه ۱۴۰۴، از ساعت ۶:۰۰ صبح تا ۱۱:۰۰ صبح تعیین شده است.

    موهبتی بیان کرد: این تغییر ساعت کاری شامل مراکز و واحدهای عملیاتی خدمات‌رسان از جمله بیمارستان‌ها، مراکز بهداشتی و درمانی، نهادهای امنیتی و انتظامی و واحدهای کشیک نخواهد بود و فعالیت این مراکز طبق روال عادی ادامه خواهد داشت.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    شش + سیزده =