دغدغه سمنانی‌ها پیرامون ارتقا ایمنی شهری در دست پیگیری است
  • 30 تیر 1404
  • شناسه : 101514
    بازدید 58
    8

    سمنان- فرماندار سمنان از پیگیری رفع دغدغه سمنانی‌ها پیرامون ارتقا ایمنی شهری خبر داد و گفت: به این منظور خط لوله و تاسیسات نفتی سمنان جا به جا می‌شود.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار مهر، مهدی صمیمیان شامگاه دوشنبه در جلسه بررسی و پایش فنی انتقال تأسیسات نفتی شهر سمنان در محل فرمانداری با بیان اینکه از جمله نگرانی‌های مردم پیرامون خطوط و تأسیسات نفتی است، ابراز داشت: دغدغه سمنانی‌ها پیرامون ارتقا ایمنی شهری در دست پیگیری است.

    وی با بیان اینکه روند اجرای جا به جایی تأسیسات نفتی سمنان باید شتاب گیرد، افزود: تحقق این مهم نیازمند همراهی و همکاری کارشناسان دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط است.

    فرماندار سمنان بابیان اینکه در روند این انتقال باید کمترین چالش و سریع‌ترین زمان رخ دهد، ابراز داشت: این اقدام به رویکرد آینده پژوهانه و کار کارشناسی نیاز دارد.

    صمیمیان در ادامه تصریح کرد: اینجا به جایی خطوط لوله و تأسیسات نفتی سمنان ضمن افزایش ایمنی شهروندان و رفع دغدغه مردم شرایط زیست بهتری را فراهم می‌سازد.

    وی افزود: ارتقا زیست پذیری شهری موضوع مهمی که در جا به جایی خطوط لوله و تأسیسات نفتی در سمنان توسط فرمانداری و دستگاه‌های اجرایی در دست پیگیری است.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    چهار × چهار =