سد نرماب مهر ماه آبگیری می شود
  • 31 تیر 1404
  • شناسه : 101688
    بازدید 70
    8

    گرگان- استاندار گلستان گفت: مهرماه امسال سد نرماب آبگیری می شود.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار مهر، محمد حمیدی شامگاه دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان کردکوی، با قدردانی از عملکرد مدیران شهرستان به‌ویژه در شرایط جنگی اخیر گفت: ایران همچنان در وضعیت جنگی قرار دارد و مقابله با توطئه‌های دشمن نیازمند تدابیر ویژه و عملکرد جهادی مدیران است.

    وی افزود: هدف اصلی دشمن در جنگ ترکیبی اخیر، خودِ ایران بود و زیرساخت‌ها یا سلاح‌ها مدنظر آنها نبود.

    معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان گفت: رژیم صهیونیستی که در جنگ سخت شکست خورده، تلاش دارد از مسیر جنگ نرم و القای نارضایتی، به تجزیه ایران برسد.

    وی ادامه داد: اتحاد مردم، حاصل درک صحیح از شرایط و ثمره خون شهدا است و اکنون هیچ اولویتی بالاتر از حفظ و تقویت این انسجام ملی وجود ندارد.

    حمیدی اظهار کرد: مدیران باید با تلاش مضاعف و برخورد شایسته، گره‌گشای مشکلات مردم باشند؛ حتی اگر مسئله‌ای قابل حل نباشد، توجیه منطقی و محترمانه باید جایگزین بی‌تفاوتی شود.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    3 × 3 =