اختصاص ۲۲۰ میلیارد ریال برای اشتغال مددجویان بهزیستی در دشتی
  • 31 تیر 1404
  • شناسه : 102130
    بازدید 66
    8

    بوشهر- فرماندار دشتی گفت: در سال گذشته دولت ۲۲۰ میلیارد ریال برای اشتغال مددجویان بهزیستی شهرستان اختصاص داد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار مهر، رضا مقاتلی بعد از ظهر سه شنبه در بازدید سرزده از اداره بهزیستی شهرستان دشتی، ضمن تبریک هفته بهزیستی، از تلاش‌ها و خدمات مجموعه بهزیستی شهرستان تقدیر کرد.

    وی با اشاره به گستردگی فعالیت‌های بهزیستی و اهمیت خدمات‌رسانی به اقشار خاص جامعه اظهار داشت: علی‌رغم کمبود نیروی انسانی، مجموعه بهزیستی با روحیه جهادی و مسئولیت‌پذیری، عملکرد خوبی داشته است.

    فرماندار دشتی بر ضرورت تکریم ارباب‌رجوع در تمامی سطوح تأکید کرد و افزود: ارائه خدمات مطلوب و احترام به مراجعه‌کنندگان باید سرلوحه فعالیت کارکنان این نهاد باشد.

    مقاتلی با بیان اهمیت توانمندسازی مددجویان تصریح کرد: حمایت‌های مادی به تنهایی کافی نیست و باید مسیر توانمندی، استقلال اقتصادی و بازگشت عزت مندانه مددجویان به جامعه فراهم شود.

    وی همچنین با اشاره به رویکرد حمایتی دولت چهاردهم (دولت وفاق) در حوزه مسکن و اشتغال مددجویان خاطرنشان کرد: در سال گذشته، دولت ۲۲۰ میلیارد ریال اعتبار به حوزه اشتغال اختصاص داده که گام مؤثری در مسیر توانمندسازی بوده است.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    12 − دو =