کشف پهپاد متجاوز انتحاری جنگ تحمیلی ۱۲ روزه توسط مرزبانان بوشهر
  • 31 تیر 1404
  • شناسه : 102413
    بازدید 59
    8

    بوشهر – فرمانده مرزبانی استان بوشهر از کشف پهپاد متجاوز انتحاری جنگ تحمیلی ۱۲ روزه توسط مرزبانان بوشهر خبر داد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر، سردار عبدالله خسروی اظهار کرد: مرزبانان هوشیار استان بوشهر در عملیاتی دقیق، یک فروند پهپاد متجاوز انتحاری استفاده توسط رژیم منحوس صهیونیستی در جنگ تحمیلی ۱۲ روزه را در نزدیکی مرزهای آبی این استان شناسایی و پاکسازی کردند.

    وی افزود: این پهپاد به همراه یک گلوله موشک که با هدف جاسوسی و عملیات خرابکارانه و ایجاد ناامنی در دوره جنگ ۱۲ روزه وارد حریم حوزه استحفاظی شده بود با همکاری تیم انتظامی و نماینده چک و خنثی سازی سپاه امام حسن به صورت دشت‌بان منطقه پاکسازی و خنثی شد.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    نوزده + 4 =