عملیات ایمن سازی محور شاهرود – آزادشهر در دست اجرا است
  • 1 مرداد 1404
  • شناسه : 102601
    بازدید 55
    7

    شاهرود- مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان از اجرای عملیات ایمن سازی محور شاهرود به آزادشهر خبر داد و گفت: روند پیشرفت همچنان ادامه دار است.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    امیر عمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه عملیات ایمن‌سازی محور شاهرود– آزادشهر در دست اجرا است، ابراز داشت: این پروژه شامل نصب حفاظ بتنی نیوجرسی است.

    وی با تاکید بر اینکه این پروژه با هدف کاهش تصادفات جاده‌ای و ارتقا ایمنی عبور و مرور انجام گرفته است، افزود: عملیات تهیه و نصب حفاظ بتنی از نوع نیوجرسی به طول پنج کیلومتر در محور شاهرود – آزادشهر آغاز شده است.

    مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان با بیان اینکه رفع نقاط حادثه خیز در دستور کار است، ابراز داشت: این اقدام برای تسهیل تردد و همچنین افزایش ضریب ایمنی مسافران در برنامه اداره کل است.

    عمیدی در ادامه تصریح کرد: به‌کارگیری حفاظ‌های نیوجرسی در محورهای پرتردد، نقش مهم در جلوگیری از برخوردهای روبه‌رو و انحراف از مسیر دارد و گامی مؤثر در راستای حفظ جان مسافران و رانندگان محسوب می‌شود.

    وی با بیان اینکه تا این لحظه حدود یک هزار و ۵۴۸ متر از عملیات نصب حفاظ‌ها اجرا شده است، اضافه کرد: روند پیشرفت پروژه همچنان ادامه دار است.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    سه × 4 =