سطح بهداشتی کشتارگاه‌های استان بوشهر افزایش یابد
  • 1 مرداد 1404
  • شناسه : 103128
    بازدید 65
    7

    بوشهر- سرپرست اداره کل دامپزشکی استان بوشهر گفت: به بالا بردن سطح بهداشتی در کشتارگاه‌ها در جهت سلامت غذایی جامعه تاکید داریم.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسن رهنما عصر چهارشنبه در بازدید از کشتارگاه دام شهر برازجان اظهار کرد: در راستای سلامت سفره غذایی جامعه بر حفظ و بالا بردن سلامت عمومی و تلاش متصدیان کشتارگاه‌ها در جهت حرکت در مسیر رسیدن به شاخص‌های مرتبط با حوزه سلامت تاکید داریم.

    سرپرست اداره کل دامپزشکی استان بوشهر افزود: یکی از اهداف مهم دامپزشکی، پیشرفت روزافزون تا رسیدن به استانداردهای داخلی و بین المللی به جهت تأمین کیفیت فرآورده‌های های خام دامی (پروتیبنی) به خصوص تأمین گوشت قرمز و تلاش در ارتقای سلامت عمومی است که با اصلاح ساختارها و تجهیز کشتارگاه‌ها نیز می‌توان به استاندارهای لازم نزدیک تر شد.

    در بخشی دیگر از این بازدیدها، در خواست‌ها و دغدغه‌های مسئول کشتارگاه دام نیز مطرح شد که مقرر شد مجموعه دامپزشکی استان و شهرستان دشتستان در خصوص موارد مطرح شده پیگیری‌های لازم را با همکاری مسئولان شهرستان انجام دهند.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    3 + هجده =