حجم آب سدهای مشهد به ۷ درصد رسید
  • 2 مرداد 1404
  • شناسه : 103740
    بازدید 64
    9

    مشهد- مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مشهد از کاهش ذخایر آب سدهای مشهد به ۷ درصد خبر داد و از شهروندان خواست تا در مصرف آب صرفه جویی کنند.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر، محمود محتشمی اظهار کرد: خشکسالی‌های ۵ سال اخیر که در سه دهه گذشته بی سابقه بوده است، وضعیت بغرنجی را به وجود آورده و تأمین آب را در شرایطی ناپایدار قرار داده است.

    وی ادامه داد: در حال حاضر، حجم آب پشت سدها به ۷ درصد رسیده است و سدهای دوستی، طرق، کارده و ارداک در آستانه خروج از مدار تأمین آب شرب مشهد هستند.

    محتشمی تصریح کرد: در چنین شرایطی، از عموم شهروندان گرامی خواهشمندیم با صرفه جویی و رعایت الگوی مصرف، ما را در عبور از ماه‌های اوج مصرف یاری رسانند.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    13 + 9 =