چهار سانحه رانندگی در آذربایجان شرقی با ۲۰ مصدوم
  • 3 مرداد 1404
  • شناسه : 103756
    بازدید 55
    8

    تبریز- سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: طی دو روز گذشته چهار سانحه رانندگی در محورهای مختلف استان رخ داد که در مجموع ۲۰ نفر مصدوم شدند.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار مهر، وحید شادی‌نیا سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی شامگاه پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: طی دو روز گذشته چهار سانحه رانندگی در محورهای مختلف استان رخ داد که در مجموع ۲۰ نفر مصدوم شدند. خوشبختانه هیچ مورد فوتی گزارش نشده است.

    به گفته وی، در تصادف پژو پرشیا با ساینا در مسیر دیزل‌آباد تبریز (۱ مرداد، ساعت ۲۲:۲۸)، پنج نفر شامل سه مرد (۱۳، ۴۱، ۶۶ ساله) و دو زن (۱۳ و ۳۲ ساله) مصدوم شدند؛ سه نفر به بیمارستان امام رضا و دو نفر به الغدیر منتقل شدند.

    شادی نیا ادامه داد: در برخورد دو دستگاه پژو ۴۰۵ با یک آردی در اتوبان سهند – تبریز (۱ مرداد، ساعت ۲۰:۲۲)، پنج نفر شامل دو مرد (۵۶، ۶۲ ساله) و سه زن (۲۳، ۶۱، ۷۴ ساله) مصدوم و به بیمارستان امام رضا منتقل شدند.

    وی افزود: واژگونی پژو پارس در جاده عجب‌شیر به بناب، ورودی خضرلو (۲ مرداد، ساعت ۱۵:۱۷) پنج مرد ۱۵ تا ۳۰ ساله را راهی بیمارستان امام خمینی بناب کرد.

    سخنگوی اورژانس استان گفت: در تصادف پژو با وانت نیسان در جاده لیقوان – اسپراخون (۲ مرداد، ساعت ۱۶:۴۷)، پنج نفر شامل دو زن (۶، ۲۷ ساله) و سه مرد (۳۰، ۳۵، ۷۳ ساله) مصدوم و به بیمارستان امام رضا اعزام شدند.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    هفده − هشت =