ائمه جمعه و روحانیت کردستان حمله تروریستی زاهدان را محکوم کردند
  • 4 مرداد 1404
  • شناسه : 104905
    بازدید 48
    7

    سنندج- ائمه جمعه و جماعت و اعضای شورای افتاء کردستان با صدور بیانیه‌ای حمله تروریستی گروهک جیش‌الظلم به دادگستری سیستان و بلوچستان را محکوم کردند.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مرکز بزرگ اسلامی استان کردستان، ائمه جمعه و جماعات، اعضای شوراهای افتاء و روحانیت، طلاب و مدرسین مدارس علوم دینی اهل سنت کردستان با صدور بیانیه‌ای، حمله تروریستی و جنایات گروهک جیش‌الظلم در حمله به دادگستری مرکز سیستان و بلوچستان که منجر به شهادت جمعی از هموطنان شد را به شدت محکوم کردند.

    در این بیانیه آمده است: دست دشمنان اسلام و نظام ولایی جمهوری اسلامی ایران بار دیگر در حمله ناجوانمردانه به دادگستری زاهدان آشکار شد. این حادثه تلخ که به شهادت شش نفر از هموطنان انجامید، ضایعه‌ای اسفناک است که به محضر مقام معظم رهبری، ملت شهیدپرور ایران و مردم ولایتمدار سیستان و بلوچستان تسلیت عرض می‌شود.

    در ادامه بیانیه تأکید شده است: این اقدام ددمنشانه گروهک تروریستی جیش‌الظلم به شدت محکوم می‌شود و از مسئولان دلسوز و انقلابی خواسته شده عاملان و آمران این جنایت بدون هیچ اغماضی به سزای اعمال خود برسند.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    نوزده + 11 =