پیام تسلیت استاندار کردستان در پی جان‌باختن دو فعال محیط‌زیست سنندج
  • 6 مرداد 1404
  • شناسه : 105955
    بازدید 63
    7

    سنندج- استاندار کردستان با صدور پیامی، درگذشت حمید مرادی و چیاکو یوسفی‌نژاد، دو فعال محیط‌زیست که در جریان مهار آتش‌سوزی کوه آبیدر سنندج جان باختند را تسلیت گفت.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر، آرش زره‌تن لهونی، استاندار کردستان، در پیامی درگذشت دو فعال محیط‌زیست سنندج را که در جریان اطفای حریق کوه آبیدر جان خود را از دست دادند، به خانواده‌های داغدار و مردم استان تسلیت گفت.

    در این پیام آمده است: با نهایت تأثر و تأسف، درگذشت دو جوان فداکار استانمان که جان خود را در راه حفاظت از طبیعت و فرهنگ سنندج فدا کردند، به خانواده‌های داغدار، مردم کردستان و هم‌میهنان عزیز تسلیت عرض می‌کنم.

    این پیام می‌افزاید: غیرت و ایثار این دلاورمردان که برای مهار آتش‌سوزی دل به آتش زدند، نام و یادشان را در قلب مردم قدرشناس کردستان و دوستداران محیط‌زیست ماندگار خواهد کرد.

    استاندار کردستان در ادامه برای جان‌باختگان علو درجات، برای خانواده‌های داغدار صبر و برای مصدومان این حادثه تلخ آرزوی سلامتی کرد.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    بیست − 1 =