انجام طرح نظم و امنیت ترافیکی در گرمسار؛ ۵۳ موتورسیکلت توقیف شد
  • 6 مرداد 1404
  • شناسه : 106025
    بازدید 48
    6

    گرمسار- فرمانده انتظامی گرمسار از اجرای طرح نظم و امنیت ترافیکی در این شهرستان خبر داد و گفت: در این راستا ۵۳ موتورسیکلت متخلف توقیف شدند.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ داوود آقا زاده صبح دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی گرمسار با بیان اینکه طرح نظم و امنیت ترافیکی هفته جاری در شهرستان به اجرا درآمد، ابراز داشت: هدف از انجام این طرح ایجاد آرامش برای شهروندان و رانندگان قانونمند است.

    وی با بیان اینکه موتورسیکلت‌های متخلف هدف اصلی این طرح بودند، افزود: اجرای این طرح از مطالبات و خواسته‌های به جد شهروندان گرمساری بوده است.

    فرمانده انتظامی گرمسار از توقیف ۵۳ موتورسیکلت متخلف طی بازه یک هفته اخیر در این شهرستان خبر داد و ابراز داشت: این تعداد وسیله نقلیه راهی پارکینگ شدند.

    آقا زاده در ادامه تصریح کرد: عمده تخلفات این راکبان موتورسیکلت نداشتن پلاک، پلاک مخدوش، دستکاری شده، سرعت و انجام حرکات مارپیچ، اجرای حرکات نمایشی و غیره بوده است.

    وی افزود: قطعاً این طرح‌ها برای تحقق اهداف فوق به صورت مستمر اجرا و با هر گونه تخلف و به مخاطره انداختن جان و امنیت شهروندان برخورد می‌شود.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    1 × پنج =