جانشین فرماندهی انتظامی استان هرمزگان منصوب شد
  • 6 مرداد 1404
  • شناسه : 106319
    بازدید 51
    7

    بندرعباس – سرهنگ تیمور دولتیاری طی حکم فرمانده کل انتظامی کشور به عنوان جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان منصوب شد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ تیمور دولتیاری که پیش‌تر به عنوان معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان هرمزگان خدمت می‌کرد، اکنون مسئولیت مهم جانشینی فرمانده انتظامی این استان را بر عهده گرفته است.

    این انتصاب مهم گامی رو به جلو در مسیر تقویت ساختار انتظامی استان هرمزگان محسوب می‌شود و امید می‌رود با همکاری تمامی همکاران و حمایت مردم عزیز استان، فضای امن‌تر و با ثبات‌تری برای زندگی در این منطقه فراهم گردد.

    فرماندهی انتظامی استان هرمزگان ضمن تبریک این انتصاب شایسته، برای سرهنگ تیمور دولتیاری در انجام مسئولیت‌های خطیر پیش رو آرزوی موفقیت و سربلندی دارد.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    3 × دو =