اعزام خادمان شهر مشهد به راهپیمایی عظیم اربعین
  • 6 مرداد 1404
  • شناسه : 106414
    بازدید 49
    7

    مشهد – شهردار مشهد گفت: جمعی از خادمان مشهد که در تمام طول سال به زائران امام رضا (ع) در این شهر خدمت می‌کنند، این‌بار با دلی غمگین و قلبی محزون عازم سفری عظیم به دیار کربلا هستند.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا قلندر شریف، شهردار مشهد مقدس در آئین اذن خدمت اربعین ویژه خدمات مختلف شهرداری مشهد اظهار کرد: جمعی از خادمین شهر بهشت امروز گرد هم آمدند تا با دل‌هایی لبریز از عشق و ارادت، اذن خدمت از امام مهربانی‌ها بگیرند.

    شهردار مشهد گفت: این عاشقان خدمت، که در تمام طول سال به زائران امام رضا (علیه السلام) در مشهد مقدس خدمت می‌کنند، این‌بار با دلی غمگین و قلبی محزون عازم سفری عظیم به دیار کربلا هستند. مقصد نخست آنان شهر نجف اشرف است؛ جایی که دل‌ها از شوق زیارت لبریز می‌شود.

    وی بیان کرد: سعی کردیم نیروهای اعزامی از میان زائر اولی‌ها انتخاب شوند تا این سفر، خاطره‌ای ماندگار برای آنان رقم بزند.

    قلندرشریف افزود: در طول مسیر و در جای‌جای کشور عراق، این خادمین یاد و خاطره شهدای گرانقدر را در دل مرور کرده و خدمت خود را به نیت آنان تقدیم خواهند کرد.

    شهردار مشهد اظهار کرد: محور اصلی فعالیت‌های نیروهای اعزامی در حوزه‌های خدمات شهری، حمل و نقل زائران و همچنین برنامه‌های فرهنگی طراحی شده است تا هم رفاه زائران تأمین شود و هم جلوه‌ای معنوی از خدمت، در کنار عشق و ارادت به اهل بیت علیهم‌السلام رقم بخورد.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    پنج × سه =