رفع تنش آبی چندساله در روستای گاومیش‌ آباد شرقی دزفول
  • 7 مرداد 1404
  • شناسه : 106819
    بازدید 53
    7

    دزفول- مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان از رفع تنش آبی در روستای ساحلی شرقی از توابع بخش مرکزی دزفول خبر داد و گفت: یک حلقه چاه جدید در این روستا حفر، تجهیز و به شبکه آبرسانی متصل شد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    صابر علیدادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: چاه آب شرب قدیمی روستای گاومیش آباد به دلیل فرسودگی شدید و از سویی افزایش چشمگیر جمعیت این روستا طی سال‌های اخیر پاسخ‌گوی نیاز آبی ساکنان این منطقه نبود.

    وی افزود: در این راستا با حمایت و پیگیری‌های نماینده دزفول و فرماندار ویژه این شهرستان، عملیات حفر و تجهیز یک حلقه چاه جدید در دستور کار قرار گرفت و در نهایت این پروژه مهم به سرانجام رسید.

    مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان ادامه داد: چاه جدید آب شرب روستای گاومیش آباد شرقی دزفول با تولید روزانه سه هزار و ۵۰۰ مترمکعب آب، اکنون به‌صورت آزمایشی وارد مدار بهره‌برداری شده و طی چند روز آینده به‌صورت رسمی به بهره‌برداری خواهد رسید.

    علیدادی با اشاره به اعتبار هزینه‌شده برای اجرای این پروژه گفت: مجموع هزینه انجام‌شده برای حفر و تجهیز این چاه بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال بوده و با بهره‌برداری از آن، تأمین آب شرب پایدار این منطقه برای افق ۳۰ سال آینده تضمین شده است.

    وی در پایان با ابراز رضایت از نتایج این اقدام، عنوان کرد: رفع مشکل تنش آبی این روستا که جمعیتی حدود ۵ هزار نفر دارد، گام مهمی در راستای افزایش رضایتمندی مردم و ارتقای سطح خدمات‌رسانی شرکت آب و فاضلاب خوزستان به شمار می‌رود.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    چهار × 1 =