ادارات استان البرز چهارشنبه هشتم مرداد ماه تعطیل شد
  • 8 مرداد 1404
  • شناسه : 107553
    بازدید 42
    7

    معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری البرز، از تعطیلی تمام دستگاه‌های اجرایی، ادارات استان و بانک ها (به جز شعب کشیک ) در روز چهارشنبه هشتم مردادماه به دلیل شدت بی‌سابقه گرما خبر داد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، «مهدی فراهانی» گفت: با توجه به افزایش دمای هوا و پیش‌بینی موج گرمای شدید، تصمیم بر آن شد تا با هدف پیشگیری از خاموشی‌های احتمالی و کاهش فشار بر شبکه توزیع برق، تمامی ادارات، نهادها و بانک‌های استان البرز در روز چهارشنبه تعطیل شوند.

    وی تاکید کرد: این تعطیلی شامل مراکز امدادی، خدماتی و اورژانسی مانند مراکز درمانی، اورژانس، آتش‌نشانی و سایر خدمات حیاتی نمی‌شود و این مراکز طبق روال عادی به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

    فراهانی با اشاره به استمرار فعالیت‌های قضائی در استان افزود: بر اساس هماهنگی‌های به‌عمل آمده، رسیدگی به پرونده‌ها در واحدهای قضائی طبق روال معمول انجام خواهد شد و تعطیلی اعلام‌شده تأثیری بر روند رسیدگی در محاکم قضائی ندارد.

    وی با تاکید بر لزوم همکاری عمومی در مدیریت مصرف انرژی، از شهروندان خواست تا با رعایت الگوی مصرف برق و آب، در پایداری شبکه و توزیع عادلانه منابع نقش‌آفرینی کنند.

    معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری البرز یادآور شد: امید است با همراهی مردم شریف و صرفه‌جویی آگاهانه در مصرف انرژی، بتوانیم از بروز مشکلات احتمالی در روزهای اوج گرما جلوگیری کنیم و شرایط پایداری در ارائه خدمات عمومی فراهم شود.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    5 − 2 =