توقیف کامیون حامل ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در ایست و بازرسی بندرعباس
  • 8 مرداد 1404
  • شناسه : 107952
    بازدید 42
    7

    بندرعباس – جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید میرزایی بندرعباس در بازرسی از یک دستگاه کامیون تانکر ۲۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و ضبط کردند.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ تیمور دولتیاری اظهار کرد: مأموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی شهید میرزایی بندرعباس روز گذشته حین کنترل خودروهای عبوری محور مواصلاتی حاجی آباد به بندر عباس به یک دستگاه کامیون کشنده تانکر مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

    وی افزود: در بازرسی به عمل آمده از این کامیون ۲۷ هزار و ۱۲۰ لیتر گازوئیل قاچاق و فاقد مجوز کشف و در این رابطه یک متهم دستگیر شد.

    سرهنگ دولتیاری ارزش ریالی سوخت‌های قاچاق کشف شده از این کامیون را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۱۰ میلیارد ریال عنوان کرده و اظهار داشت: متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

    این مقام انتظامی استان، تصریح کرد: از آنجایی که یکی از مهمترین وظایف نیروی انتظامی مبارزه با کالای قاچاق و ارز می‌باشد، پلیس به صورت شبانه روز در این مسیر با اقتدار تلاش می‌کند.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    نه + نه =