مصرف ۶۰۰ میلیون مترمکعب آب در نیروگاه شهید مفتح؛ هدررفت مدیریت شود
  • 9 مرداد 1404
  • شناسه : 108630
    بازدید 48
    7

    همدان- نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی با ابراز نگرانی از مصرف بی‌رویه آب، خواستار بازنگری در مدیریت آب نیروگاه شهید مفتح و جلوگیری از هدررفت منابع شد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر، فتح‌الله توسلی بعد از ظهر پنجشنبه در نشست مشترک فعالان و سازمان‌های مردم‌نهاد از آلودگی‌های اطراف نیروگاه شهید مفتح و افزایش سرطان در منطقه ابراز نگرانی کرد و خواستار توجه بیشتر به مسائل زیست‌محیطی شد.

    توسلی افزود: مصرف ۶۰۰ میلیون متر مکعب آب در نیروگاه شهید مفتح، انباشت ضایعات کارخانه قند و افزایش بیابان‌زایی، تهدیدهای جدی برای منابع آب و خاک منطقه است.

    نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خسارات معادن گفت: فعالیت بی‌رویه معادن باعث ایجاد فروچاله، خشک شدن چشمه‌ها، و فرار پرندگان شده و سهم عایدی معادن صرف جبران خسارات زیست‌محیطی نمی‌شود.

    وی در پایان تأکید کرد: حمایت از محیط‌بانان یک ضرورت است.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    15 + شش =