رئیس جمهور، زنجان را به مقصد تهران ترک کرد
  • 9 مرداد 1404
  • شناسه : 108887
    بازدید 66
    7

    زنجان- مسعود پزشکیان رئیس جمهور شامگاه پنجشنبه در جریان سفر یک روزه به زنجان پس از حضور در برنامه‌های مختلف و بازدید و افتتاح چند طرح‌، این استان را به مقصد تهران ترک کرد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار مهر، مسعود پزشکیان صبح امروز (پنجشنبه) در سفری از پیش اعلام نشده وارد استان زنجان شد و در بدو ورود پس از استقبال از سوی مسئولان استانی در جلسات مختلف حضور یافت.

    حضور در نشست نهضت مدرسه سازی و توسعه عدالت آموزشی در استان، شورای برنامه ریزی و توسعه استان زنجان و دیدار با نخبگان، فعالان فرهنگی و اجتماعی، احزاب و فعالان سیاسی و اقتصادی از جمله برنامه‌های پزشکیان در این سفر یک روزه بود.

    رئیس‌جمهور در ادامه این سفر چند طرح درمانی، عمرانی و صنعتی را در استان زنجان افتتاح کرد.

    افتتاح هشت هزار و ۶۶۱ واحد مسکونی شهری و روستایی در زنجان و تحویل کلید واحد مسکونی به یکی از صاحبان این پروژه ها، آخرین برنامه رئیس جمهور در سفر به استان زنجان بود.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    بیست − سه =