«وحدت و همبستگی» سلاح ملت ایران در برابر تهدیدات دشمن
  • 10 مرداد 1404
  • شناسه : 108951
    بازدید 43
    7

    گرمسار- استاندار سمنان با تأکید بر قدرت اتحاد و انسجام ملی گفت: دشمن از مقاومت مردم ایران هراس دارد و تنها با پیروی از ولایت فقیه و حفظ همبستگی می‌توان در برابر تهدیدات داخلی و خارجی ایستاد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار مهر، محمد جواد کولیوند شامگاه پنجشنبه در مراسم چهلم شهدای جنگ ۱۲ روزه رژیم صهیونیستی به میزبانی مسجد جامع گرمسار با بیان اینکه تنها راه عبور از مشکلات داشتن همبستگی و اتحاد است، ابراز داشت: با حضور مردم در عرصه‌های مختلف و انسجام دشمن همراه از رسیدن به خواسته‌های خود ناکام مانده است.

    وی با بیان اینکه دشمن همواره از وحدت و انسجام مردم می‌هراسد، افزود: از این رو می‌کوشد تا به هر بهانه این پیوند را از هم جدا سازد اما به یمن همین مردم آگاه موفق به رسیدن آرزوی خود نشده است.

    استاندار سمنان بابیان اینکه ایران در جنگ ۱۲ روزه مقابل همه تهدیدهای استکبار جهانی ایستاد، ابراز داشت: دشمن با دیدن این مقاومت و پایداری بین مردم، نیروهای نظامی و انتظامی به عقب رفت.

    کولیوند با بیان اینکه در شرایط فعلی تنها وظیفه ما پیروی از ولایت فقیه است، تصریح کرد: همان ایستادگی شهدا در دفاع مقدس و سایر مراحل و بزنگاه‌های تاریخی باید در برهه حساس کنونی نیز حفظ شود.

    وی با تاکید بر اینکه همه باید برای اعتلای کشور و حفظ ارزش‌های آن تلاش کنند، افزود: تنها با همبستگی و همدلی می‌توان مقابل دشمن ایستاد و از سد تهدیدات خارجی و داخلی مصون بود.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    3 × 5 =